Regulamin płatności:
Everest Hołowacz Ryszard
34-500 Zakopane ul. Antałówka na Wierch 17
NIP: 712-005-61-42 REGON: 43 050 31 59
I. Płatności za pobyt rezerwację dokonujemy jednym z czterech sposobów
1.Tpay -szybkie płatności
2. Blikiem na numer telefonu +48 605 633 000 z czytelnym tytułem wpłaty np. nazwisko i imię rezerwującego.
3. Przelewem bankowym na numer konta
PL55 1140 2004 0000 3102 7983 6758
(Bic lub Swiss numer BREXPLPWMBK – dla przelewów międzynarodowych
i adres mBanku: 00-850 Warszawa ul. Prosta 18 )
4. gotówką na miejscu.
Niezależnie -wpłaty można zrobić przez portale rezerwacyjne zsynchronizowane ze stroną jak RomAdmin … ( portale mogą mieć dodatkowo własne regulaminy płatności- nie będę tu ich omawiał)
II.1.Rezerwacja terminu pobytu wiąże się z wpłatą zadatku w wysokości 30 % należności za cały pobyt.*
2.Płatność za cały okres pobytu następuje w dniu przyjazdu lub w dniu następnym przy przyjazdach w godzinach późnowieczornych. Przedłużanie pobytu w dowolnym momencie w miarę wolnych terminów.
III. Zwrot zadatku za pobyt najlepiej zgłaszać telefonicznie lub przez SMS na numer +48 605 633 000 i jest on możliwy:
1). do 30 dni przed przyjazdem w sezonie
2). do 7 dni przed przyjazdem po sezonie na weekend
3). do 90 dni przed przyjazdem w okresie Boże Narodzenie/ Sylwester – i zadatek to 50% należności *
4). W okresie posezonowym dla rezerwacji w przedziale od niedzieli do piątku zwrot zadatku ( jest możliwy do ostatniego dnia przed przyjazdem.
Zwrot zawsze będzie pomniejszony o 50 zł (jako zryczałtowane koszty manipulacyjne np prowizja dla Tpay, sporządzenie korekty).
Uwagi
1.Wszystkie wpłaty z dowolnym tytułem np. zaliczka traktuję jako zadatki.
2.Sezon -obowiązuje od 1 lipca do 21 września oraz od 22 grudnia do końca lutego. Dodatkowo Swięta Wielkanocne, Boże Ciało i dwa weekendy obejmujące 1-3 maja i 11 listopada.
3.Jeżeli zwrot zadatku nie przysługuje wg powyższych zasad a termin zwolniony wynajmie się częściowo -to odsyłam część zadatku ( pomniejszonego o 50 zł).
4.Nawet jeżeli zadatek przepada to można go odmieszkać przez następne 12 miesięcy w okresie posezonowym: osobiście lub przez wskazanego znajomego który powoła się na takie pomniejszenie należności za pobyt.
5.Przed przyjazdem gdy gość odstępuje od rezerwacji/umowy przy opłaceniu pełnej kwoty za pobyt to co ponad zadatek zostało wpłacone ulega zwrotowi w całości . A część pozostała -zadatek rozliczany jest wg powyżej opisanych zasad.
6. Gdy gość mieszkający już chce skrócić pobyt po sezonie od poniedziałku do piątku to otrzymuje pełny zwrot ale z pomniejszeniem o 50 zł. W innych okresach gościom już mieszkającym zwrot płatności nie przysługuje ( w ewidentnych przypadkach losowych np. złamanie -indywidualnie rozpatruje sprawę)
7.Uwaga kwota zadatku może ulec zmianie w indywidualnej korespondencji lub ustaleniach telefonicznych z klientem. Zazwyczaj jest wtedy zaokrąglana do pełnych setek złotych 100 zł lub 200 zł albo 300 zł od jednego pokoju a nie ustalana procentowo.
8.Reklamacje rozpatruję w terminie do 30 dni i proszę o korespondencję na maila zakopane.link@gmail.com
* Przy wynajmie krótkoterminowym nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni z tytułu zawarcia umowy poza lokalem. Dz.U.2024.poz 1796 stan prawny 06.12.2024 r. Ustawa o Prawach Konsumenta Art. 38 ust. 1 …. prawo odstąpienia od umowy… nie przysługuje konsumentowi ….. pkt 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, ….( to inaczej najem długoterminowy)